>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

budak lari budget
03 August 2012 | 2:31 PM | add a comment | 0 comments

2 minggu dah puasa. cepat je masa berlalu. cerita pasal nak raya, bulan puasa nie aku dh byk berubah. taktau nk ckp berubah yg mcmne, tp aku dh byk berubah. sbb aku mcm takut plak bila mengingat mati. tak salah kan ingat mati? emmm, cume aku, susa nk kurangkan bercakap nonsense. maybe sbb aku raja lawak. eh? HAHA. x pasal je. aku try xnk ckp byk. tp cnfirm2 la org akan tnye kau pehal senyap je. betul x? #pelik

by the way, lama sgt dh x on blogger nie. adoiiiiiii, xde masa. final sem, final year, final diploma. erk? ade aeh final diploma? haha. test 1 utk smua subjek dh lepas, minggu depan test2 plak. stress! padahal x stress sgt. huhuiii

tadi aku kira CGPA. konon nk cover yg paper repeat sebab result sem lepas tu uitm belum tlg kirakan lg. so aku dgn semangatnye mngira jumalh gred purata kseluruhan aku. emmmmmmm, menyedihkan. aku kne usaha lebih sbb nyawa dihujung tanduk. alalalalalaallalaallalaalallalaaaaaaaa. biarlah Allah yg tentukan. yg penting aku usaha ape yg trmampu je. untuk mak ayah yg dh byk duit dorg aku perabeh. HAHA. mak n ayah ckp aku nie ' budak lari budget'. means, ape yg aku nak tu memg la diluar level sikit. kalau mak target bg duit 100 hengget, aku akan habiskan 130 hengget. HAHA. (jahat)


aku dh bersedia utk terima apa adanya aku. sbb aku dh xde rse sgt dh nk mengikut kehendak diluar kemampuan. byk pulak aku taip nie smpai panas jari. heheh. ade aku kesah? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. nak berbuka ape harini! smlm beli nasi ayam, pukul 1130 nk makan then nasi tu dh basi. ohemji, mahal aku beli, rugi gitu je. what the! xpe, aku ghedha n pasghah menyeghah je. hikhik.


wassalam. aku rindu mak ayah.

Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com