>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

kenapa?
22 April 2012 | 1:27 PM | add a comment | 0 comments
kenapa kena letak kredit? kalau x letak akan dimalukan lah, disamanlah, kredit tu mcm penghargaan utk org yg buat tutorial tu bg blog jd cntik lah mksodnye. tp knp nk letak WAJIB? ape hukumnye seorang manusia meWAJIBkan sesuatu, awk bukan Tuhan. aku tak kisah kalau kene kredit kan, tp smpai WAJIB follow blog(okay lg lah), WAJIB like fanpage(kenapa? ada apa pd fan page).

pada aku kalau nak dapat nama, bukan memaksa dgn meWAJIBkan segala yg harus tu. jgn mudah meWAJIBkan sesuatu okay. :) kalau sekalipun belum matang, jgn memaksa org.

kalau blog korang buat tutorial yg byk, dan korang pun baik, semua org akan letak kredit siap dgn banner kelip kelip siap dgn bloglist! tayah WAJIB² pun, contoh terbaik LYSSA SECRET. aku memg setia tgu tutorial dari dia sbb aku rse dia trlalu baikhati. xde pun paksa memaksa. kan? ramai je follow dia hanya dgn kerendahan diri dia :)

oklah. saja buat entry nie sbb mcm terpikir why kredit/credit itu sgt penting utk blogger mendapat nama dgn cara paksaan, bukan rela. why²??? taktau lah aku. kalau suruh kredit saje² je xpe, siap WAJIB lagi tu. noob.

sorry aku bukan sengaja buat post mcmnie kalau xde reason, sbb aku agak annoying knp aku wajib buat semua tu dgn hati tak rela. berkongsilah dgn rela dik, bukan paksa. 

kesimpulannye, tak follow blog itu. wassalam :)

Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com