>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

baik baik sayang~~~
29 April 2012 | 9:33 AM | add a comment | 1 comments


lalala. sebenarnye nak ckp, dh dpt dh result MUET n exam haritu. semuanye baik² sajaaaaa. Alhamdulillah sangat sebab subjek susah yg dianggap sebagai nightmare tu aku lulus dgn sedikit cemerlang! HAHA. bajet btol. muet aku band 3, jerrrr. bolehlah tu buat ade². aku memg memiliki lidah melayu yg agak tulen dan susa mmpelajari sebutan omputeh OMO! HAHA. mcm bangang je ayat. okay aku bersyukur sgt. terima kasih Allah sbb bg aku result yg mcmtu. walau ape pun result aku, aku tau aku dh buat yg terbaik! :)

konon aku comel mcm nie lah? T_____T

wassalam :)

Older Post | Newer Post


konon aku comel mcm nie lah? T_____T

wassalam :)

Older Post | Newer Post



Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com