>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

kipas
05 May 2012 | 11:28 AM | add a comment | 0 comments

tak pasal lah plak tengahari nie nak cerita pasal kipas. begini ceritanya, mse nak tido semalam panas tau, aku pun bukak kipas, level 2. *panas kan. T___T tak taulah memang cuaca sejuk ataupun bdn aku tebal dgn lemak. HAHA

pastu dh tido tido then tersedar plak, sbb hujannnnn, sejuk lah pulakk. so aku bangun. slowkan kipas, level 1.

sambil berping2 dgn budakkecik then tetibe sejuk sgt kemain, bangun lg pegi matikan kipas.

2jam kemudiannnnnn

panas plak rasa, bangun lg then idopkan kipas, tekan level 1 je. then aku baring smule. kononnye nk merasa bilik sejuk ala2 pasang aircond cmtu lah. HAHA. 

baring then baring then baring panas lagi, rupenye kipas tu x idop, sebabbbbbbbbb

kipas bilik aku tu dh rosak lah. kne tekan no 3 dulu pastu bru idop, tu pun tgu beberapa saat or kadang2 minit utk dia warming up bg idop. HAHA. pastu baru boleh proceed no 2, then baru tekan level 1.


macamane aku boleh lupe kipas bilik sendiri cmtu? tengah malam kan mamai. HAHA. okbai.

moral of the story : 
berakit rakit ke hulu, berenang renang kemudian,
bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian :)

Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com