>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

full of complaint!
19 March 2012 | 7:28 PM | add a comment | 0 comments
okay itu aku. bukan ape, td bkak lah 4shared nk cari lagu kononnye. then aku pun memulakan lah segala pencarian, lagu yg aku cari tu x boleh play, kene sign in dululah apelah. byk plak keje aku nk kne buat semata2 nak dgr lagu tu. then aku blah. merajok terus bwk diri g study 'operations management' sbb sok nk final exam itu. then aku bru bkak lg 4shared, aku try lg, bnde yg sme jugak. hati cakap 'eh dulu kau x mcm nie, knp skrg dh famous terus nk kne sign in ape smue? dh maju sgt lah tu.' T___T then aku pn meninggalkan dia sbb aku memg syg youtube lebih. tadi siang tak bkak youtube sbb 'access denied'. HAHA. gune wireless kampus je mcmtulah. HAHA. broadband aku dh bole terminate dh, jimat kalau gune wireless kampus freeeee. :D okay bnde yg aku nak, aku dh dpt. so selamat tinggal lah enjin pencarian lagu yg itu sbb aku bosan nk layan kerenah kau. tu je. asek merungut je ape pun tidak boleh T___T

Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com