>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

hati membeku mengingatkan kata janji manismu ohhhhh
15 March 2012 | 9:29 PM | add a comment | 0 comments
okay ape yg aku nk tulis nie xde kene mngene langsung dgn tjuk entry. ahh lantak lah aku suke nyanyi memandangkan tadi pun baru lpas pegi karaoke tak oke. HAHA.

emmm emmm emmm itew sebenarnyew cam nak wat belog wane pink arhhh. hurmmm, acane nie, hati itew meronta2 cangat, mcm nk hentak2 kaki dpn public jewww. emmmm, acane nk uat niwwww.. ahh, bodolah. haihhh-.-''



ape aku nk nie? drpd haritu dok sibok post tulis bnde yg sme pasal nk buat belog ala2 gugurl mushuk masham, alahai aku memg suke, suke tgk blog budak2 comel, (sorry dik, akak slalu blogwalking kt blog korg mmandangkan blog korang cute) *sigh. blog akak nie blog matang kowt. HAHA.

ha nt aku crite lebih lnjut. mcm nk edit blog jap dh alang2 aku xde mood nk stdy nie.

Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com