>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

macam macam adaaaaa
30 March 2012 | 8:27 PM | add a comment | 4 comments
Assalamualaikum w.b.t, haaaalooo(style mail lambung) :D

nak menampakkan yg entry aku pnjang, aku combine semue ape yg aku nk tulis pendek2 nie. jimaaaaaat.
okay hati terdetik nk buat new post. padahal sok last payyyperrrr kowt! ahh persetankan semua itu. HAHA.

LAGU
 emmm firstly nk crite pasal lagu. sedap lagu nie, memang tidak dinafikan langsung lah kan. tapiiiiiiiiiiiiiiii

jika denganmu salah, ku tak mahu yg benar
jika dengan mu rebah biarkan ku tercalar
walau dilanda badai ku sanggup kerna
ku mahu kita berdua bersatu ........... 
haaaa, bro, teruk sangat ke perempuan tu smpai nk buat lagu mcmnie. ape yg terok bebeno yg smue org tak dapat trime tu? alahaiiiiiiii. sedih pedih! T____T

*****

PENDENGAR SETIA
okayy, sy ade pendengar setia. cerita sedih ke cerita gumbira ke dia dgr je. sbb dia memg tak byk bunyi. dia lelaki. n dia ckp dia slalu curik2 tgk gmbr kt blog. eeeeeee, sy ade stalker. ;) 
and ade lg sorg pendengar setia, she always said "count on me". yes dear. I will :D

*****

MAK AYAH
okay aku rindu, mak nangis td. meruntun jiwa aku dgr, ikot nges skali T__T mak knp mcmtu, mak rindu lame dh tak cerita masalah peribadi dia kat aku. aku kan tmpat mengadu mak. smue rhsia mak aku tau. hehe. sape lg nk dgr kalau bukan aku? rindu mak. ayah, takleh ckp or bebual dgn ayah dlm teleponnn. nt abeslah banjir. adessss, malu aku. rindu nye nk dgr ayah panggil "manja ayahhhh". alahaiiiiii apesal kau nie? homesick? T_____T 

*****

END OF PART 5 

macam novel lah plak part 5 part 6 part 7 -..-'' ha, abes semester 5. esok. wah naik sem depan dh senior aku weh, part 6! wooohooo. eh tayah nk teruja sgt, org lain lama dh grad T___T truly in the deep of my heart, aku tak sedih lgsung nk tinggalkan uitm nie, kalau boleh nk cepat2 berambosss. yg aku sedih nie sbb ramai dh balik, aku plak terhegeh2 hapal formula. HAHA. tak mengeluh. aku buat untuk yg tersayang je nie. 

*****




okbai. penat bebel. wassalam ;)


Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com