>4zr33n;
A
B
O
U
T

M
E
H
E
L
L
O

M
E

H
I
S
T
O
R
Y




H
O
M
E

phewwwwww!!!
06 April 2012 | 12:44 PM | add a comment | 0 comments

peh penat kemas bilik. almaklumanlah aku bru je balik bercuti. HAHA. ape seh ayat? :/ 
aku bru menghuni bilik kt ghumah nie, bkn brmaksud aku bru pindah bilik, ini sbb dh lme x blik. n kalau balik pun pling lme sminggu. so xsmpat kemas pape.  (ayat mcm hampeh -_-")

harini amek mse nk kemas. dgn barang2 dri kampus lg nie. seakan stor bilik aku td. sekarang nie bru serupa bilik. HAHA. sengal. bersihkan kipas meja nie, peh, sakit idong. byk habuk wo! tp aku puas hati bila lap kipas, sapu smpah, kemas katil, kemas meja solek, haaaaaa hambek kau habuk selori! eh tipu je. HAHA. habuk xbyk sgt. yg byk adalah barang2 yg x gune. contoh contohnye adalah seperti berikut :

** minyak wangi yg dh tanak gune, yg tinggal sikit2, adelah dlm 3 botol. ade 1 perfume nie aku beli, mse skolah dulu. masa beli tu bau wangi, (memanglah mne ade perfume busuk bau kentut -.-") haaaa bila dh balik ghumah, cium balik perfume tu, mcm perfume kereta! adoyaiiiiii aku terus amek keputusan melulu utk jadikan perfume tu sebagai semburan utk bilik sahajaaaa. HAHAHA. #gelak puas. 

**losyen muke n ape segala jenis losyen buat sapu kt bdn, konnonnnye nk kulit bersih putih melepak gebu haaaluuuuusssssss. HAMPEH. aku x gune. 

** minyak rambut, minyak telon n ape segala myk yg digunakan utk rambut n remove makeup. adoy, makeup pun jarang pakai, yg aku pegi beli smpai 2 3 botol tu buek apo! ha mengabeh duit mak ayah, itu memang kerja aku. =.='

**bedak baby *sebab aku tak pkai bedak compact. nampak muke aku hitam lah klau tepek bedak compact tu. so aku pkai bdak baby je. alaaa bedak serbuk tu..... mne tau boleh dpt 'baby face'. HAHA. memang tak lah kan. HAHA. ade sikit2 lg. dlm 3 botol jugak. adoiiiii. bila nk habis tu? bg anak sedara aku jelah. syg betol. aku nak gune, tp bila nk guna tu. jarang keluar, jarang lah pakai :)

** syampu badan. eh betol ke eja shampoo bahasa melayu tu? HAHA lantaklah, persetankan itu semua. haaaaaa ade jugak. tak habis. tp xpe, letak je kat bilik air kt ghumah aku, kompom abes. abg aku tu main sebat je. HAHA.


moral of the story : korang jgn ikut mcm aku. tlg abeskan ape yg korg dh beli tu. aku pun tgh berkira2 utk habiskan smue yg tinggal sikit2 nie, harap2 berjaya. HAHA. aku akan habiskan jugak, don't worry. membazir itu amalan syaitoooonnnnnn, okay I repeat, syaitoooonnnnn. 


okbai. wassalam :)

Older Post | Newer Post





Designed By Azreen Ahmad | 2012 4zr33n.blogspot.com